woensdag 1 augustus 2012

Dit pakken ze niet meer af

Het is stil op straat. Zelf bij ons op de Singel. En de zon schijnt. Zelfs bij ons in de tuin. Je merkt echt dat het vakantie is. Manlief en ik maken er thuis een vakantiedagje van. En het voelt ook zo dat we vakantie hebben. Een fijne tuin, een zacht windje door de bomen, kakelende  kippen, een luie poes en een tafel buiten met alleen maar leuke dingen.

Wat wil een mens nog meer. Ik durf het bijna niet te zeggen maar doe het toch, al is het de goden verzoeken. Maar hier komt het: nog meer van die mooie dagen!!!!! 
Mijn kleine naaimachientje staat nu dus buiten. Samen maken we weer een top af. Blok zes is in de maak.

IkorniQuilt (www.ikorniquilt.com) begon een jaar of wat terug een BOM  met de stoffen van French General en stitcherie. Daar had ik wel zin in. Het borduren mee naar mijn werk en de blokken op de naaimachien. De borduurwerkjes zijn af. Nu er steeds meer rust komt in mijzelf merk ik dat er in de productie ook meer regelmaat komt. En zo komt het dat er over een poosje weer een top af is. Ach en het wordt vanzelf wel weer najaar en winter. En dan hoef ik me niet te vervelen, want dan ligt me er toch een bult quiltwerk te wachten!
En dit is het geworden.

2 opmerkingen:

  1. Dat doe je goed lekker genieten. Wat en mooie kleuren gebruik je. Nog veel zonnige dagen.ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hoor ! Een mooie combinatie van stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen