maandag 13 augustus 2012

Voorraad

Op zolder staan een héééééééleboel plastic kratten en kratjes. Ik heb eigenlijk een hekel aan plastic. Toch kan het heel praktisch zijn. Al is het alleen maar dat de kratten en kratjes doorzichtig zijn. Je ziet nu wat een bordurende/breiende/hakende en quiltende nachtwacht allemaal verzameld heeft in de loop der jaren. Nu er een hele grote zorg is afgevallen kom ik regelmatig op zolder. Er is in de loop der jaren heel wat materiaal aangeschaft. Ook omdat ik dacht dat ik er wel aan toe zou komen als het al bedacht, berekend en geknipt zou zijn. Niets ten kwade van degene die het allemaal bedacht en uitgewerkt heeft. Ik neem mijn petje af, want als je je even bedenkt hoeveel tijd en liefde er in zit. En de liefde je zie weer terug in de pakketjes die je toegestuurd krijgt. Ik heb dus weer één van zolder geplukt. En nu zit ik heerlijk buiten te borduren.

Ook dit is een onderdeel van een quiltje. Ook dit quiltje komt van Ikorniquilt 
Onder het borduren zitten manlief en ik uit te zoeken wat we in Frankrijk kunnen gaan doen. We hebben een weekje Bourgondië geboekt. De heimwee werd toch een beetje te groot. En wat hebben we er zin in. En ook daar is weer heel veel te zien. Een piepklein huisje gehuurd, alles is in één ruimte op toilet en badkamer na. 


Over een paar weekjes zijn we hier.




1 opmerking: