donderdag 26 april 2012

Even uitproberen

Ik heb me even los kunnen rukken van mijn i-Pad. Maar ik ga toch iets uitproberen. Jawel, de eerste foto geschoten met de i-Pad.

Afgelopen dinsdag moest ik dus noodgedwongen naar Zutphen om nieuwe lapjes te halen. Zowiezo een  ondergrond voor een  nieuw applicatieblok. En wat een lekker weertje was het die dag. Eerst maar een terrasje gepakt om van de zon genieten. Na wat gegeten en gedronken te hebben op naar Petra Prins. Wat is het er toch altijd gezellig. Lekker rondsnuffelen om daarna met meer te vertrekken dan dat je in je hoofd had. Ik kon niet heen om het boek van Brigitte Giblin. Als je van traditionele quilts houdt met een eigentijdse draai dan is dat een prachtig boek. Alleen de stof en kleurgebruik al.
Vannacht ben ik begonnen met de voorbereidingen van het tweede applicatie-blok. Het wordt hetzelfde motief maar met andere lapjes, wel in de zelfde kleurstelling.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten