vrijdag 20 april 2012

Allemaal blokken

Mijn nachtdienst zit er weer op. Het was heel erg rustig, te rustig. Stilte voor de storm?, of blijft iedereen lekker warm onder de dekens.
En ieder nadeel heeft z'n voordeel zullen we maar zeggen. Het grote blok is klaar. Ik ben er erg blij mee.
 Dus een retourtje Zutphen zit er wel in volgende week. Nu eens met de trein. Ik reis heel graag met de trein en met mijn stoeltje op wieltjes heb ik altijd wel een zitplaatsje.
Omdat het zo rustig was is Saartje voor de gezelligheid meegegaan. We hebben heel hard gewerkt en zo heeft ze er voor gezorgd dat ik goed wakker bleef.










En nu ga ik naar boven. Kijken welke quilt(je) ik kan afmaken. Zo te merken is het borduren even weggezet, ik ben weer helemaal in de ban van lapjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten