maandag 10 oktober 2011

Updaten en eenzaam


Ik ben een beetje alleen en eenzaam. Toen ik op vakantie was omdat mijn personeel ook op vakantie ging is er iets verdrietigs gebeurd. Mijn huisgenoot Lodewijck bleef thuis om op het huis te passen. Maar hij was al een poos niet meer zoals hij vroeger was. Kijk een trombosepootje zegt al genoeg, of niet dan. Dochterlief en schoonmoeder van dochterlief gingen voor hem zorgen zodat hem niets ontbrak. Maar het is met hem niet goed gegaan. Toen mijn personeel vertrok had Lodewijck hele nare kopotte plekken op zijn huid en een ontstoken oog. Ondanks artsenbezoek en medicijnen werd het alleen maar erger. Van de jeuk krapte hij de wonden kapot en op een dag schijnt het zo erg geweest te zijn dat er in overleg met mijn personeel is besloten om hem op een humane manier uit zijn lijden te verlossen. Van dit alles heb ik niets geweten want ik was toch op vakantie!. Bij thuiskomst had ik al gelijk in de gaten dat er iets niet klopte. Het kopte gewoon niet!!!!! en dat is raar hoor, dat kan ik je wel vertellen. Men heeft altijd gezegd dat wij een haat-liefde verhouding hadden en dat was ook zo.

 Maar zo alleen is er ook niets aan. Het personeel doet wel zijn best hoor, en ik moet zeggen dat het heel langzaam gaat wennen. Maar toch: het is heel stil en ik kan niet meer pesten.
Lodwijck is 14 jaar geworden.

2 opmerkingen:

  1. wat een lieve foto is dat van hun tweetjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, lieve,
    Toch wel erg gevoelvol, zoals je de mening van Teekie weergeeft. Volgens mij zit je aardig in de richting.
    Joos

    BeantwoordenVerwijderen