zaterdag 29 oktober 2011

Even bijpraten

Het gaat goed met mij. Het is nog wel erg stil zonder mijn medebewoner maar zo langzamerhand raak ik er toch wel aan gewend. Ik moet ook wel zeggen dat mijn personeel er alles aan doet om het zo aangenaam mogelijk te maken voor mij. Ik word regelmatig geborsteld en geaaid. Mijn eten is er op tijd en de bak word goed onderhouden. In het begin had ik geen zin om door het huis te rennen, maar dat komt gelukkig weer terug. Je kent het wel. Ik was toch wel erg down de eerste weken nadat ik in de gaten kreeg dat Lodewijck niet meer terug kwam. Gelukkig at en dronk ik wel maar verder had ik nergens zin in. Die periode lijkt over te zijn. Op deze foto lig ik in een mandje met breiwerk. Ik pas er net in en het lag erg zacht. Maar ik heb iets horen fluisteren. Of het klopt dat weet ik niet, we zien het wel. Maar er komen kippen!!!!!. Als het door gaat denk ik wel dat ik het leuk vind. De duiven van de buurvrouw vind ik ook al zo spannend. Ik zie me al op de boomstam in de tuin liggen en dan alleen maar kijken (denk ik)

1 opmerking:

  1. Zeg Teekie, wij weten dat jij ons niet zo heel leuk vind maar weet je wel dat kippen heeeeeeeel lekker zijn! Ow, en je kunt ze o leuk plagen..... Dat moet je natuurlijk alleen doen als je personeel niet kijkt anders krijg je op je donder. En ach, anders doe je gewoon alsof je spijt hebt en als ze dan weer eens niet opletten.......

    BeantwoordenVerwijderen