donderdag 13 oktober 2011

Ook in Frankrijk

Dit was het uitzicht wat manlief en ik de eerste drie weken van september hadden. Groen, bergen en zon. We zaten zo ongeveer 12 km. ten oosten van Apt in de Provence. Verleden jaar waren we er ook geweest. We zijn gewoon verder gegaan met rondkijken waar we toen gestopt zijn en het is niet tegengevallen. En wat ik verleden jaar niet gezien had maar er toen ook al was, was deze winkel. 


Een winkel vol met allemaal breimateriaal. Ik ben er dus likkebaardend binnengestapt en rondgekeken. Natuurlijk moest er ook wat mee.
Dit is dus meegegaan naar huis. Het leek me dat de bruin-beige kleur schoondochterlief-1 wel zou bevallen en dat klopt helemaal. Als ze het resultaat mooi vindt dan mag ze het hebben. De rodekool kleur vond ikzelf erg mooi.



Maar vandaag heb ik zin om te lanterfanten en dat ga ik ook doen. Misschien een beetje borduren aan het kasteel van zoonlief-1. De deadline van 13 september heb ik dus niet gehaald. Ik heb me er op verkeken wat hoeveelheid werk betrefd, maar als het goed is is er volgend jaar weer een deadline en dan hoop ik het dan toch gehaald te hebben. Zoonlief-1 wil nu graag als compensatie verjaardags cadeautje een grillpan. Oké, vooruit dan maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten