woensdag 12 oktober 2016

Wat een lappen

                                                        
 

Hier ben ik weer eens een keertje. En het gaat goed met mij. Hollands welvaren hoor ik zeggen, eh ja, men heeft gelijk.

Nu zal het jullie wel opgevallen zijn dat mijn vrouwelijk personeelslid altijd met lapjes, lappen, dekens en quilts in de weer is. Of ze nog niet genoeg heeft. Maar ach, iedere gek heeft zijn gebrek zullen we maar zeggen.
En ook weten jullie dat ze erg van afwisseling houdt. En zal ik eens wat zeggen: ik ook.

Ik lig heel graag in de stoel, op de bank, een andere stoel en als het personeel weg is mag ik op het grote bed liggen. Ze hebben er wel een aparte deken op gelegd. Maar in de slaapkamer kan ik alles goed overzien en kan ik heerlijk in de zon liggen.

Mijn vrouwlijk personeel is ook een ster in het verzinnen van een functie voor een nieuwe deken, quilt, what ever. 
Zo kreeg ik dus ook een eigen gehaakte plaid. En ik moet zeggen, van begin af aan had ik er wel wat mee.


En ik moet toch even proberen of hij groot genoeg is.

                                                                        

En zoals het hoort, ik ben het middelpunt in dit huishouden. Letterlijk en figuurlijk.

                                                     

Ik ben blij met mijn eigen dekentje maar op een gegeven moment wil je toch wel eens wat anders


Wat dacht je van deze. Wordt voor schoonzusjelief, ik zal er maar niet te veel aan hechten. Ondertussen is hij klaar en weg. En wat een dom mens toch, dat vrouwlijk personeel. Ze is vergeten er een foto van te maken. Nou ja, ik zeg maar niets

Dan komt het volgende project.

                                 
                                         

Hier lig ik in de lappenmand. Ze heeft nu een quilt onderhanden die eerst hierin lag en de stof voor de afwerkbies ligt er nog in.
                                     
                                      

Ook die grote lap moet ik uitproberen.


                                                                          
                                                                                     

En wee je gebeente degene die mij hieruit krijgt. 

Onzichtbaar worden is ook een sport, jammer genoeg ben ik toch gevonden.

                                             

Gelukkig is ze hier nog een tijdje zoet mee, ik hoop er veel plezier van te hebben.

2 opmerkingen:

  1. hahaha wat een geweldige collage zo van Adele <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig zo'n poezenbeest...;0)
    Leuke werkjes allemaal..
    Fijne dag..

    BeantwoordenVerwijderen