zondag 30 oktober 2016

Collegialiteit

Collegialiteit kent vele gezichten. Deze kende ik nog niet.

                                                        

Ach ja, nooit geschoten, altijd mis. 
Met interne post werd het pakje bezorgd. 



Nu was zij dus al een eindje op streek. En er werd gehaakt met een plastic naald in neon-roze, een beetje buigzaam ook. Niet helemaal ideaal.

                                                                             

Maar omdat ik toch aan mijn blokje nachten bezig was leek het me verantwoord om haar op mijn werk te helpen en me erop te storten. 

                                     

Ik heb nog nooit Umigarumi's gemaakt en het vermoeden bestaat dat ik het hierna ook niet meer ga doen. Het ziet er allemaal zo schattig uit maar ik vind het niet echt leuk om het te maken. 

Ze zijn klaar en ze zien er lekker uit.

                                      

 En ach, komt er een keertje weer een verzoek dan ga ik toch overstag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten