maandag 15 juni 2015

Geboorte

Laatst schreef ik nog dat ik, ondanks veel lieveheerspoppen, nog nooit er één uit zien kruipen. En zowaar is het gisteren gelukt.
Nog heel veel popppen zien er zo uit.

                            

Best wel creepy. Foto is niet zo mooi geworden maar het lukte niet beter.

Op de witte muur was beweging zichtbaar. Er was een bevalling aan de gang.

                                        

Duidelijk een stuitligging. Na wat gewurm en getrappel was een nieuw lieveheersbeestje geboren.

                          

                          

Het kleurtje moet nog komen, is nu nog wat bleekjes. Evenzo de stippen. Op naar de luizen en later weer zorgen voor een nieuwe generatie.

Met het goede weer maar veel wind wil ik toch wel graag buiten zijn. Naaien met lapjes is geen optie en daarom toch maar de trui voor manlief opgezet.
In de auto richting Groningen (boekpresentatie Vrouwen met Autisme) heb ik een proelapje zitten breien. Proeflapjes breien zijn een noodzakelijk kwaad. Niet leuk dus, maar wel raadzaam.

                                          

Vlakbij Groningen was het klaar. Mijn tijd dus nuttig besteed.

Deze trui gaat het worden. Hij is niet moeilijk dus het moet lukken om hem in een redelijke tijd af te krijgen.

                                          

                            

1 opmerking:

  1. Wat prachtig is dat! Die foto's van het lieveheersbeestje dan he. Ja van de trui ook, maar dat ben ik niet anders gewend van je :)

    BeantwoordenVerwijderen