dinsdag 17 juli 2012

Herfst en/of winter?

Ik weet het, ik weet het. Iedereen heeft het er over. Juist ja, over de zomer en het weer. En nu voel ik me ook al een paar dagen niet zo fit. Alleen maar slapen wil ik. Winterdepressie?. Je zou het bijna zeggen. Gisteren kregen we zin in spruitjes maar aangezien ze vers niet te vinden zijn hebben we maar gekozen voor dit.
Rode kool en een vers worstje. Ik had niet zoveel trek, vandaar het kleine beetje. En 's avonds hebben we ons nepkacheltje aangedaan. Dat suggereert warmte en behaaglijkheid.
Het vuurtje wat je ziet zijn flikkerkerstlampjes. Zo zie je hoe je jezelf kan bedonderen waar je bij zit.

4 opmerkingen:

  1. Het wordt echt tijd dat het wat mooier weer wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Toos,
    MMMM rode kool, dat lust ik altijd wel!
    Beterschap, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat je je snel weer wat fitter voelt :)
    Met het weer van de laatste dagen moet je het binnen maar gezellig maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben vanavond zuurkoolstamppot. Maar je gaat je vast gauw beter voelen want ik hoor van alle kanten dat het vanaf morgen beter weer wordt !

    BeantwoordenVerwijderen