donderdag 13 augustus 2015

Die heerlijke nazomer

Wat een weertje hebben we toch. Gewoonweg genieten. En dat doe ik. De nazomer vind ik één van de fijnste jaargetijden. Warm, het lijkt wel een deken, de zon wat minder fel, heerlijk. Openslaande deuren open en daar hebben we er twee van, in de slaapkamer en de huiskamer. We leven echt buiten. 

Met het opruimen boven gaat het prima. Ik ben er net zo lang bezig totdat het echt te warm wordt. Zo kom je van alles tegen. Kleine werkjes waar nog net iets aangedaan moet worden. Een zoompje of een voerinkje. Het is niet veel, mooie werkjes om naar mijn werk mee te nemen. 
En er komen dingen voorbij waar je geen goed raad mee weet. Wat moet ik er mee maar het is toch echt zonde om weg te doen. 
Zo ook dit voorbedrukte lapje.

                                   

Ooit van een collega gekregen want ik wist er wel raad mee ( zij had nml haar zolder opgeruimd, hi, hi) Maar ik ben niet zo van het voorbedrukte. Ik wil liever alles "zelluf" doen. En toch ben ik een beetje verliefd op dit tafereeltje. En het is niet groot. Ach waarom ook niet. En nu zit ik fijn buiten te borduren. Als het klaar is gaat het in mijn lappenkast want onder het borduren borrelt er van alles op. Wat als ik het nu eens ga gebruiken in een quilt? En dat lijkt me nu een goed plan.

1 opmerking: