woensdag 5 april 2017

Nog effetjes geduld

Nog 2 weekjes en dan mag deze constructie weg. Dus nog even geduld hebben al tel ik wel de daagjes af. 

                                      

Maar omdat ik niet naar boven durf ben ik alleen maar aan het haken en breien. Ik wil het liefhebbende echtgenoot niet aandoen om lapjes uit te laten zoeken voor patchwork. Zijn smaak en kleurervaring is totaal anders dan de mijne. Dus je snapt het al, ik word daar niet gelukkig van. En om uit te leggen welk lapje ik nu wil is onbegonnen werk. Neehee, niet dat roosje maar dat roosje. Doen we dus maar niet.

Ach zo komen er ook projecten af. Het vest is van de pennen.


Nu nog blokken en dan in elkaar. Klaar voor de winter.

De laatste rand van de gele omslagdoek staat nu op de pennen.

                                                                                      

Bijna klaar voor de winter.

Tussendoor kleine gezellige werkjes
Voor de liefhebbende kindjes. Met Kerst een tulband met Pasen een gefrot iets.

                                          

Zo worden tradities geboren. 
En de bestelling is ook af.

                                          

Ach voordat ik het weet zijn de twee weken voorbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten