zaterdag 15 april 2017

Hele fijne Paasdagen

  
                                         

Voor idereen. Een late Pasen dit jaar maar traditie getrouw is het koud en guur.

Ik ben nu echt de dagen aan het aftellen. En het is een beetje spannend. Hoe ziet mijn enkel en voet eruit? En niet onbelangrijk, hoe pijnlijk is het nog. Maar het zal vast goed komen.

Wat ik ook telkens vergat was een foto te plaatsen van de affe Moeder de Gans.

                                                          

Dus geen ufo. Ze is ook veels te leuk om weg te stoppen.

Voor ons nieuwe familielid ook aan de slag gegaan. 

                                                     
 
Ik heb wel tegen zoonlief1 en zijn lief gezegd dat ze me rustig mogen remmen met alle goed bedoelde maaksels. Op een gegeven moment had ik een "déjà vu" , heel lief maar......

En omdat het Pasen is en ik niet van chocolade houd maar wel van marsepein heb ik toch zo iets liefs gekregen van manlief.

                                         

Zonde om op te eten maar het water loopt me uit de mond. Na Pasen worden de kipjes geslacht.

En nu vergat ik toch zo maar mijn laatste aanwinst. 

       

                                                  En dan die achterkanten.

                                                                                

Ook dit boekje is bekend maar ik kon het niet weerstaan. Al is het alleen maar hoe de uier van koe Klara is verwerkt.

                                          

Je moet er maar opkomen.

En ik heb nu een reden om ze te maken, grinnik. Eigenlijk 2. Dochterlief is gek op eenhoorns en de kleur paars van Iejoor. De schaap is eigenlijk ook heel leuk. Kortom we kunnen er weer flink tegenaan.

1 opmerking: