vrijdag 30 september 2016

Eind september

                                       
  
                                                            Rare maand dit jaar.

                                      

Tot begin van deze week leefde we gewoon nog steeds buiten. Het ene record naar het andere werd verbroken wat het weer betreft.

                                        

Op deze datum waaide het 35 jaar geleden flink die nacht en was het al herfstig. Nu was het om 23.00 nog 21 graden.
Hoe ik dat nog weet van 35 jaar geleden? Nou, ons gezin werd toen uitgebreid van 3 naar 4 personen.
Tsja en zoiets vergeet je niet. Ook dat manlief een omgewaaide boom in wording weer recht overeind ging zetten omdat hij de tijd wilde doden. Jaren later hebben we de boom toch nog weggehaald. 

Voor ons was het heerlijk dit weer. Ik had vakantie en dit jaar bleven we in Nederland. Misschien later daarover meer.
Zodoende heb ik ook kunnen genieten van buiten leven in onze tuin.                                                                 

Ik had weer zin om met een quilt verder te gaan. Appliceren is toch wel heel erg leuk om te doen.

                                        
 

Heel veel voorbereiden en dan is het blok ineens af.

                                             
                                                         Nummer vier van de negen. 

                                           

Ik heb nog achtergrond stof voor nummer vijf. Maar eens een dagje gaan plannen voor een noodzakelijk reisje Zuphen. Heel veel van mijn stofjes komen

                                          

Zo ook deze. En het is er altijd zo gezellig.

Dus blok nummer vijf is nu aan de buurt.

                                     

Oeps, het is maar goed dat ik er een foto van heb gemaakt. Zie nu pas dat ik op de verkeerde kant aan het tekenen ben. Ik geef mijn werk jetlag maar de schuld. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten