dinsdag 2 december 2014

Laatste loodjes

Dat geldt voor twee dingen. 


Quilt is klaar met quilten. Alleen de bies nog. Maar dat zal wel volgende week worden voordat ik eraan toe kom. Dus dat is laatste loodje 1.
Om niet met lege handen te zitten is de pronkrol weer uit de doos. Vierkanten breien om precies te zijn.


Droppot bij de hand. Nog wat naweetjes van een hele irritante droge kriebelhoest waarbij je je ook niet lekker bijvoelt. Nu heeft manlief er last van. Nu hij dat toch moet krijgen is het maar goed dat het nu is. A.s zaterdag is hij jarig. 


Deze krat (en nog meer) moet leeggekookt en gebakken worden. Onze verjaardagen zijn gelijk familiereunietjes en zodoende zijn er dan 21 eters en drinkers. Een heel gezellig vol huisje hebben we dan. Van onze slaapkamer gaan we een buffetkamer maken. Allemaal zelfbediening want ik sta te koken of eigenlijk op te warmen op dit fornuis.


En voor dat fornuis zijn het ook de laatste loodjes. Volgende maand wordt hij ingeruild voor dit exemplaar


Mijn droom, al heel en heel lang. En ik hoop dat ik er nog heel lang heel veel op mag koken (6 pitten) en bakken (4 ovens) . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten