donderdag 13 februari 2014

Work in progress

En zo hobbelen we de maand februari door. Ik blijf erbij dat een korte winterslaap (en wel nu) geen slecht idee zou zijn. Ieder jaar neem ik me voor om niet door de winter te laten beinvloeden, maar het lukt me maar niet. Zodra het eventjes kan dan wil ik alle ramen en deuren weer open gooien. Buiten leven en eten, lees: frotten, dat is wat ik wil. De vogeltjes 's morgens weer horen als je nachtdienst heb. Deze maand kan me niet snel genoeg gaan. Zo genoeg gezeurd en nu weer ga ik weer over op de orde van de dag. 

Ik kan alleen maar vooruitgangen laten zien en dat doe ik dus maar. Ja, een project is af.
                      
Deze deken heeft een plekje gevonden op een ander adres waar hij goed tot zijn recht komt. Maar hij moest daar wel een reisje voor maken.
                       
Is ondertussen goed aangekomen en ik hoop dat zuslief er veel plezier van heeft, eigenlijk haar oppaskindjes. Lekker op de bank als je moe of een klein beetje niet lekker bent.

Zoals gezegd haak ik mijn eigen plaid volgens schema.
                       
Morgen worden de volgende toeren bekend. Dat komt goed uit, want manlief en ik gaan morgen richting Rotterdam en dan kan ik mooi in de auto wat haken.

Verder borduur ik veel. Thuis de kleine kruisjes en op mijn werk de Kerstharten.
                                             
Nog ongeveer een kwart en dan omlijnen. Daar gaan, uit ervaring wel etterlijke weekjes overheen.

Dit zijn de hartjes. Zo leuk om te maken. 
 
  
                                  

                                                                              

En dan de beurs in Zwolle.
                                

A.s zaterdag vroeg opstaan. Met zus- en nichtlief afgesproken om daar naar toe te gaan. Heerlijk bijkletsen. Zuslief woont in het noorden, nichtlief in het midden en ik in het zuiden. Mooie gelegenheid om er iets gezelligs van te maken. Jammer genoeg kan dochterlief niet. Dan hadden we een tantens- nichtendag gehad. Ach,misschien de volgende keer.
Ik heb er zin in. Een boodschappenlijstje is al gemaakt. 

1 opmerking:

  1. De deken heeft de reis goed doorstaan en ligt nu heerlijk hier mooi te wezen:) ("Wow!" zei een van de kinderen)
    Ik heb vannacht al van de beurs gedroomd, Irene was gewoon gaan werken zonder het mij te zeggen, en jij kwam helemaal niet opdagen dus ik liep daar helemaal alleen rond en vond er niks aan, haha.
    Morgen moeten we dat maar even anders doen en er een gezellige dag van maken,we hebben er zin in!
    Ik vind je kersthartjes prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen