maandag 8 juli 2013

Twee x werken

Ik kan even niet verder met de hexagonnen. En nu heb ik Sarah Morrell weer opgepakt. Het leek me wel makkelijk om op mijn werk een applicatie blok af te maken. Alles overhoop gehaald en dacht je dat ik het vond? Niet dus. Balen natuurlijk. Maar goed, dan maar met een nieuw blok beginnen. Met het gezegde van mijn moeder in mijn hoofd (wat het huis verliest,vindt het huis weer terug) met een nieuw blok begonnen. Even kijken hoe de andere blokken ook al weer waren. En wat lag er bij het stapeltje. Juist ja, het blok wat ik zocht. Kant en klaar.
Bij Sarah moet ik er echt helemaal inkomen. Eerst maar een makkelijk blok pakken

                   

Deze is ondertussen ook klaar.

Op naar de volgende. Nu maar eentje waar ik best wel een beetje tegen opzie. Heel veel kleine blokjes. Ik wil de quilt met de hand maken en dan is het heel lastig. Een millimeter te groot of te klein en het blok klopt dan totaal niet meer.
Maar ik laat me niet kennen.

                      

Ik ben net zo lang aan het tekenen geweest totdat ik kramp in mijn vingers kreeg.

En hier is mijn luxe-positie. Alles bij de hand. Werk en wakkerblijven. Mooier kan toch niet. Nog 4 nachtjes
 













 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten