maandag 21 mei 2012

Laatste nieuwtjes

Kijk, dit hadden we in de tuin op de blaadjes van de beukenhaag. Wolluis. Mijn liefhebbende zus opperde al of ik er iets moois van ging breien. Dit keer nog maar niet. Te veel projecten om nog af te maken. Helaas ook voor de luis. Manlief heeft ze vakkundig vermoord. Dit keer rigoureus aangepakt met een goedje. We houden daar niet zo van maar nu zijn we overstag gegaan want het was een ware explosie. Ook omdat de hele tuin vol staat met plantjes die zich moeten gaan bewijzen. En tot nu toe staan ze er mooi bij. De dames Coq au Vin doen het ook goed en we hebben het idee dat ze het slechter hebben kunnen treffen. En wat een heerlijk weer is het nu. Eind van de week gaan we weer naar ons jaarlijkse rustpunt en het weer ziet er goed uit. Dan ga ik ook proberen om vanuit daar een berichtje te schrijven. En volgens schoonzoonlief moet het lukken om verbinding te krijgen. En ik heb er een verslaving bij. Sinds de i-Pad ben ik gevoelig geworden voor spelletjes. En deze is toch leuk!!!

Tenminste als je van de sfeer houd. Dit spel heet: Op zoektocht in Pride and Prejudis: Hidden Anthologies. Maar het quilten gaat gestaag door. Ik hoop het voor het weekend af te krijgen. Dus het spelletje op een laag vuurtje zetten en gaan quilten dat de vonken ervan af vliegen.

1 opmerking:

  1. Ja, spelletjes kunnen heel verslavend zijn. Ik heb geen tablet, maar speel ze op mijn telefoon.
    Succes met quilten.

    BeantwoordenVerwijderen