woensdag 4 januari 2012

Daar ben ik weer

Als eerste wil ik natuurlijk iedereen het beste wensen voor 2012. Het is lang geleden dat ik wat geschreven heb. Maar ik had ook niets te melden. Ja wel over het fantastisch weekendje dat we met de liefhebbende broers en zussen van manlief plus aanhang hebben doorgebracht in een vakantiehuisje om te vieren dat hij (is de oudste) 65 was geworden.




Ook had ik kunnen schrijven over de collectebus die de familie rond is gegaan

Ook had ik kunnen vertellen over de cup-cakes die schoondochterlief1 had gemaakt voor manlief .


Ook had ik kunnen vermelden dat mevr. de Haan op de dag van Kerstavond haar eerste ei had gelegd en dat de hele omgeving het moest weten. Ondertussen is mevr. Hen ook begonnen met eitjes leggen. Deze zijn een stuk kleiner en zij maakt er niet zoveel heisa van. Mevr. Kip is nog niet zo ver.                  


Ook had ik kunnen schrijven over het concert van Moya Bremnnan in Rotterdam. Na het concert  heeft dochterlief een aardig tijdje met haar kunnen praten.  We hebben zelfs kennis gemaakt met haar man. Wat een lief mens is het toch.

Ook had ik kunnen schrijven over de eerste kerstboom die de Kerst niet gehaald heeft omdat bijna alle naalden onder de kerstboom lagen in plaats van eraan. En dat de tweede kerstboom ruisend en rinkelend horizontaal in de kamer ging liggen. Daardoor ben ik 's middags een gedeelte van mijn kerstgratificatie gaan omzetten in nieuwe ballen   

Maar dat heb ik niet gedaan. Deze blog gaat immers hoofdzakelijk over handwerken en daar kon ik weinig over vermelding. Tot vandaag dan. Er is weer iets af. En wel dit:
Wat ben ik blij dat het klaar is. En eerlijk gezegd heb ik ik me er behoorlijk op verkeken op de hoeveelheid werk. Op naar het volgende.
                                                                              
        


Geen opmerkingen:

Een reactie posten