dinsdag 8 november 2011

Voortkabbelende dagen

Wat frotten betreft gebeurd er niet zo veel nieuws. Ik ben wel heel druk bezig,maar er gebeurd niet zoveel spectaculairs. En dat willen we toch graag laten zien,of niet dan?Verder heb ik hier last van
Maar dan ook weer met alles erop en er aan. Ik kan nooit eens een keertje gewoon wat snotterig zijn. Nee, de hele trukendoos moet altijd helemaal tot de bodem leeggehaald worden. Het ergste heb ik vannacht gehad.

Met de Dames Coq au Vin gaat het uitstekend. Ze zijn al een beetje gewend. Vandaag durfden ze voor het eerst naar buiten te gaan. Eigen namen krijgen ze nog. Ik wil eerst kijken wat voor karaktertjes erachter zitten. Ze scharrelen nu wat rond en het ziet ernaar uit dat ze op hun gemak zijn.

De sjaal voor (als ze hem wil hebben) schoondochterlief1 is klaar. Ik heb er alleen nog geen foto van, dat komt nog. Schoondochterlief2 vond deze zo mooi toen ik hem aan het breien was

Zo komt het dat er nieuw garen is gehaald en dat de hoeveelheid steken weer op de naald staan en er weer een sjaal/omslagdoek gebreid wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten