dinsdag 22 november 2011

Nog één belofte

Hij is klaar, de omslagdoek/sjaal voor schoondochterlief2. A.s zondag hebben we weer een feestje en dan kan ik hem afgeven. Nu nog één breibelofte voor deze winter en dan vind ik het wel welletjes. Het borduur en naaigaren alzo ook de lapjes beginnen hevig te morren dat zij er ook nog zijn. Zo nu en dan denk ik oma's linnenkast te horen klepperen dat er hoognodig gekeken moet worden naar nieuwe spannende combinaties. Nog even , geduld is een schone zaak.

















Deze trui gaat het worden en is voor dochterlief. Breien op naalden nummer 7 is niet echt mijn ding maar de wol is prachtig en er zit een leuke kabel in. Ik heb geen vertaling van het patroon, dus ik ga het proberen. Foto en logisch nadenken, dan moeten we een heel end komen en ik moet zeggen dat het tot nu toe niet tegenvalt. Want dit is het resultaat van een nachtje rustig werken.

2 opmerkingen:

  1. Wat breit de wol mooi op ! Inderdaad een heel mooie kabel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hier word ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij van!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen