zondag 8 november 2015

Keek op de week


                                                 

We beginnen hier maar eens mee. Het lijkt wel een schoteltje met donker bruine basterdsuiker.

Maar wat was het een fijn weekje wat het weer betreft. Nu vind ik het niet zo erg dat de dagen korter worden. Je kan fijn naar buiten en daar bezig zijn. 
En wat een luxe dat je op 3 november zonder trui of vest buiten koffie kunt drinken met een brok speculaas. Want ja, het is tenslotte najaar en richting Sinterklaas. En daar hoort dikke speculaas bij.

                               

Nu is het alweer zondag. En nog steeds is het warm voor de tijd van het jaar. Records worden elke dag verbroken.

En zo eindig ik hiermee.

                                          

Heel erg leuk om te doen. Dit beursje is gehaakt. Een aantal jaartjes geleden eens gekocht op een beurs. En er zat toch een hoeveelheid kraaltjes in het pakketje zodat ik nog maar een beursje ga maken maar nu met breipennen.

                                         

Het zou toch zonde zijn om alle geregen kraaltjes weer van het draadje af te halen.

Nog 17 nachtjes slapen, ik heb nog net geen kalender boven mijn bed. Dan ga ik saampjes met een schoonzusjelief eventjes weg naar............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten