zondag 1 februari 2015

Allemaal frotdingetjes

De laatste tijd ben ik echt aan het frotten. Kleine werkjes die nog net niet klaar en af zijn. Het is ook één van mijn zwakke slechte " gewoonte". Net niet afmaken. Waarom niet? Ik zou het echt niet weten. 
Dom. Jazeker. Dus eens in de zoveel tijd dan krijg ik de geest, geef ik mezelf een schop onder mijn zitvlak. En dan is er de kreet: weer iets af. Dus dit zijn de frotjes.

                               

                                             

Een naaldenboekje en een speldenkussentje. Het naaldenboekje is met zijde geborduurd, dat wilde ik eens proberen. Dat is trouwens goed bevallen, zijde borduurt heerlijk. 
Het speldenkussentje was om te ervaren hoe het was om Hardanger borduurwerk te borduren op fijn linnen. Ook dat is goed bevallen.

En in het kader van de Marker Pronkrol is het breien ook klaar en op een lapje vastgenaaid.

                                                

Kortom echt frotwerk, heerlijk.

1 opmerking:

  1. Wat een leuk naaldenboekje, en dat brei gebeuren ziet er ook leuk uit.
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen