donderdag 23 februari 2012

DWDD

Gelukkig, de wereld heeft gewoon doorgedraaid tijdens mijn afwezigheid. De vrieskou is verdwenen, de vogels beginnen heel langzaamaan aan te geven dat er voor nageslacht gezorgd moet gaan worden en de sneeuwklokjes laten zich zien. Kortom het leven gaat door en dat is maar goed ook.
Gisteren kwam er een envelop uit Frankrijk met de bestelde strengetjes zijde die op de beurs niet aanwezig waren. Ik kreeg weer een klein huppeltje van binnen.
    
En omdat er ook gewoon gewassen is ga ik nu strijken. Ook dat is goed.            
                                                              

1 opmerking:

  1. Hoi Toos, bedankt voor je reactie bij mij! Tja het doorquilten valt niet altijd mee hé!
    Ik was in je blog aan het kijken en zag dat je vader onlangs is overleden. Ik wens je veel sterkte met dit verlies en hoop dat je veel goede herinneringen aan hem hebt. Leuk om te lezen dat jouw vader bepaalde interesse bbij je zoons heeft gewekt.
    Hartelijke groet,
    Mienke

    BeantwoordenVerwijderen